מצוינות בשירות לקוחות
בחברתנו אנו שואפים להעניק ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר. במקרה שלא קיבלתם מענה ממחלקת שירות הלקוחות או נתקלתם בתקלה במתן השירותים, אנו ממליצים לכם לפנות לממונה לפניות הציבור.
מה האחריות של המונה על פניות הציבור?על הממונה על פניות הציבור מוטלת המשימה לטפל בכל התלונות שעשויות להיות ללקוחות שלנו בנוגע לטיפול שהם קיבלו מכל ישות או מחלקה בתוך החברה. ממונה תלונות הציבור של החברה הינו אלעד נומברג.
הגשת תלונהניתן ליצור קשר באמצעות מילוי
הטופס הדיגיטלי או בפנייה ישירה אלינו בכתובת:
office@proxibit.co.il.
כדי לזרז את זמן הטיפול, אנא ודאו כי הינכם כוללים פרטים רלוונטיים רבים ככל האפשר בהגשת התלונה.
*אזרחים ותיקים או בעלי מוגבלות יכולים להגיש תלונה בעל פה בטלפון -
073-3701564.